Polisblad van 2008 t/m 2013 opvragen

Starter

Door een administratieve fout heb ik geen vergoeding gekregen van mijn werkgever voor een aanvullende verzekering. Deze kan ik met treugwerkende kracht terugkrijgen indien ik mijn polisbladen laat zien. Het gaat om een aanzienlijk bedrag wat ik terug kan krijgen. Nu kan ik alleen terug tot 2014 in mijn dossier. Volgens de helpdesk kunnen zij ook niet verder dan 2014. Heeft de verzekering ook geen bewaarplicht van 5 jaar? Is er echt niets mogelijk? Bij een ander topic zag ik dat het probleem was opgelost maar niet de oplossing erbij. Heeft iemand een idee?

Mvg

Sharon

• Beleid en regelgeving
  • Verzekering

Polisblad van 2008 t/m 2013 opvragen

2 ANTWOORDEN

Re: Polisblad van 2008 t/m 2013

Webcare
Webcare

Hoi Sharon, welkom op ons forum!
Wij kunnen inderdaad geen oudere polisbladen opsturen. Wel kunnen wij een verzekeringsverklaring sturen waarin staat dat je verzekerd was van 2008 - 2013. Wellicht gaat jouw werkgever daar ook mee akkoord? Je kunt een privébericht sturen (klik op mijn naam en dan 'bericht verzenden') met je relatienummer en mailadres. Dan mailen wij de verklaring naar je.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Polisblad van 2008 t/m 2013 opvragen

Starter

Dank je wel! Ga ik doen.