Lange wachttijd telefoon

Bewerkt 
Starter

Wat zijn jullie toch traag met de telefoon.

Ben momenteel al 20 minuten in de wacht. Diep triest!

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Lange wachttijd telefoon

14 ANTWOORDEN

Re: Ervaringen communicatie met Zilveren Kruis: Wat te doen als mijn leverancier van gehoorapparaten

Bekend gezicht

beste Kim  je reageerd wel erg laconiek  op de lange  wacht (bel) tijden  vind jij het normaal dat er na 50 min   bellen incl wacht tijd er GEEN oplossing is voor mijn vragen /problemen, en  de volgende dag weer na 15 min wachtijd te horen krijgen dat ik pas over 1,5 dg word terug gebeld ?!  Vind je zelf niet  dat dit veel sneller geregeld kan worden,   trouwens het gaat hier elke keer om fouten van ZK  Als jullie eens wat beter met de klant zouden communiceren zouden  deze fouten een voudig voor komen kunnen worden , en dus geen iritatie bij klant.  En wie betaald al  die belkosten daar hoor je nooit niemand over , maar wel  de eigen afspraken niet na komen dat is blijkbaar normaal bij zk

Re: Zeer Traag!!!!!

Webcare

Begrijp ik Mesut, de wachttijden zijn inderdaad erg lang. Misschien kun je via je klantdomein chatten en daarin je vraag stellen. Hoop dat het lukt. 

groet,

Jochem

Re: Lange wachttijd telefoon

Bewerkt 
Nieuwkomer

Het is echt absurd, probeerde net ook al te bellen, want de chat en e-mail zijn niet te gebruiken, er zijn geen medewerkers actief op de chat, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten ... al onze medewerkers zijn in gesprek bla bla ... lekker minuten aftikken Kwade kat

Webcare

Hey Zama,

Ik wou dat ik kon zeggen dat het op dit moment beter was. Helaas zijn de wachttijden op dit moment wel de realiteit.

Je kunt veel informatie vinden op je Mijn Zilveren Kruis vinden via: zk.nl/mijnzk. Hier vind je je gegevens, declaraties, eigen risico en financiële gegevens.

Hier kunnen we ook vragen met je doornemen. We behandelen vragen over vergoedingen, wijzigingen, polisvoorwaarden.

Je kan ons hierover in een privébericht met je gegevens een vraag stellen. Voor vragen over openstaande bedragen, regelingen en medische gegevens verwijzen we je naar onze collega's via de telefoon of in de chat op het klantdomein. Dit doen we omdat via deze kanalen je gegevens beschermd zijn en wij op deze plekken hierover mogen communiceren met jou. 

groet,

Jochem

Nieuwkomer

hoe kan je contact maken met het zilveren kruis? telefoon al 4 dagen alleen wachttijd,bandje begint gewoon elke keer opnieuw.

chatte?? staat uit. mailen?? staat uit

is er ook een gewoon telefoonnummer waar je geholpen wordt?

Webcare

Hi Arymar, Excuses voor het lange wachten. We zijn druk bezig om dit te verhelpen. Weet dat je je vraag ook via deze weg kunt stellen. Je kunt ook een privéberichtje sturen door op mijn Avatar te klikken. De chatknop werkt zodra er een medewerker beschikbaar is. 

Hoor graag wat ik voor je kan betekenen.

Groeten, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Bewerkt 
Fanatiekeling

Ik raad aan om de Nederlandse zorgautoriteit ( NZA   Voorlichting NZA<Voorlichting@nza.nl>,   (088) 770 87 70)  in kennis te stellen van de slechte bereikbaarheid van Zilveren Kruis.

Als tweede raad ik aan om van zorgverzekeraar te wisselen. Zilveren Kruis is namelijk de enige zorgverzekeraar die stelselmatig de email buiten werking stelt. Voor mij is dit ONACCEPTABEL. Via webmail kun je wel een email sturen. Voor de URL: zie bijlage.

Groet, Feina.

Re: Ervaringen communicatie met Zilveren Kruis: Wat te doen als mijn leverancier van gehoorapparaten

Bekend gezicht
jammer dat zk NIET reageert op de lange wacht tijden en de hoge bel kosten die ik opnieuw moest maken wat gaat het zk doen aan compensatie voor hoge tel kosten, bij ziggo krijg ik behalve excuus ook 3 mnd 50% korting op mijn abonnement zk doet NIETS

Bekend gezicht
kan zk mij uitleggen waarom ik zoveel en zovaak en zo lang moet bellen om de fouten door zk gemaakt op te lossen dit jaar al 3x dezelfde fouten meegemaakt mbt gemaakte betalingsregeleningen ER die ik altijd nakom en altijd op tijd betaal wel eens gehoord van die ezel die niet 3 keer zijn hoofd stoot bij zk blijkbaar niet die maken afspraken beloven van alles maar vervolgens laten ze het in de soep lopen

Bewerkt 
Community Manager
@Feina De Stichting Toetsing Verzekeraars geeft het KKV uit en houdt zich samen met de AFM bezig met de wachttijden bij verzekeraars. De NZA houdt zich daar niet mee bezig maar wel met de wachttijden binnen de zorg zelf.

Het klopt dat het e-mail formulier tijdens kantooruren niet beschikbaar is. Dit is omdat we zien dat e-mailcontact veel herhaalverkeer oplevert. Er zijn contactmogelijkheden die efficiënter zijn voor zowel de klant als voor ons. Alle contactmogelijkheden vindt je op zk.n/contact

@gijsbertus Lange wachttijden zijn zeker vervelend. Een aantal van de oorzaken en wat we er aan doen om dat op te lossen vindt je hier. Compensatie van gemaakte kosten is helaas niet mogelijk omdat we ook andere contactmogelijkheden hebben die geen extra kosten met zich meebrengen zoals bij telefonisch contact.

Lange wachttijden telefoon

Bewerkt 
Nieuwkomer

Meer dan een uur hang ik in de wacht... om vervolgens te horen dat het nu druk is, en ik binnen 2 werkdagen wordt terug gebeld. Helaas heb ik vandaag een vervoersmachtegen nodig.. dit is geen optie, toch word de verbinding verbroken. ZilVEREN KRUIS ACHMEA is niet te bereiken. Is dit een normale manier van omgang????

Re: Lange wachttijden telefoon

Bewerkt 
Moderator

Hoi Kimmy, ik lees de spoed in je berichtje. Is het inmiddels gelukt met het nummer wat mij collega's je heeft gegeven via Facebook?

Re: Digitaal declaratieoverzicht

Nieuwkomer

Helas ius het Zilveren kruis telefomnisch niet bereiknbaar  stal 45 miun indecht. t een goede szervive maar niet heus.

Bewerkt 
Moderator

Hoi Gerard,

Ik heb je bericht even verplaatst naar dit topic en je dubbele bericht heb ik verwijderd. 

Je uit je onvrede over de drukte op de telefoonlijn momenteel. Ik kan je daar alleen maar gelijk in geven. Het is ook erg druk en we doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Momenteel leiden we extra collega's op ter ondersteuning. 

In dit topic geeft Frahil meer informatie, misschien interessant om te lezen!

Ben je inmiddels wel met je vraag geholpen? Kunnen wij nog wat voor je doen? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.