Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Klachtafhandeling werkt niet goed

 Bewerkt 
Fanatiekeling

Ik had een email met een klacht over de passantenprijslijst opgestuurd. Na enige tijd kwam er een email dat er meer tijd nodig was.
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord, maar kreeg wel al een enquete hoe tevreden ik was!

Het antwoord is natuurlijk: nul komma nul tevreden. Volgens mij is het opzet.

Groet, Feina.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Klachtafhandeling werkt niet goed

1 ANTWOORD

Re: Klachtafhandeling werkt niet goed

 Bewerkt 
Moderator
Moderator

Hallo @Feina

 

Vervelend om te lezen dat het zo lang duurt voor je een antwoord krijgt op jouw klacht. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je hoort tijdig een antwoord te krijgen.

 

Hieronder voor de duidelijkheid de procedure zoals het zou moeten zijn: 

'Na ontvangst van uw melding bevestigen wij binnen vijf werkdagen dat we uw klacht ontvangen hebben. Binnen uiterlijk 20 werkdagen reageren wij hier inhoudelijk op. Het kan zijn dat we meer tijd nodig hebben voor de behandeling van uw klacht. Mocht dit het geval zijn, dan laten wij u dat uiteraard weten.​'

 

Ik begrijp dat het in dit geval wel heel erg lang duurt. Daarnaast is het zo dat wij pas 14 dagen na het sluiten van een klacht een enquete sturen. Het is dus ook zeer vreemd dat je nu de enquete hebt ontvangen. Om uit te zoeken waarom dit zo is heb ik meer informatie nodig. Wil je mij in een privébericht het e-mailadres sturen dat je voor de klacht hebt gebruikt? Ik hoor graag van je.