Is mijn verzekering goedkoper als ik via independer afsluit?

Nieuwkomer

Goedendag,

Vandaag heb ik het aanbod van Zilverenkruis voor 2017 bekeken. Het aanbod is 866,66 voor 2017. Als prijsbewuste consument ben ik ook even gaan vergelijken op Internet. Nu zie ik via de Consumentenbond en via Independer de Zilverenkruis verzekering voor 837,48 kan afsluiten. Bovendien ontvang ik via beide vergelijkingssites ook nog eens een cadeau. 

Nu vind ik het niet zo netjes dat ik als trouwe klant niet het meest voordelige aanbod heb gekregen.

Wel koop ik het liefste mijn producten zo dicht mogelijk bij de bron.

Welke aanbieding kan Zilverenkruis mij bieden?

Alvast bedankt, groet, stijn

• Beleid
  • Eigen risico en premie

Is mijn verzekering goedkoper als ik via independer afsluit?

1 ANTWOORD

Re: Is mijn verzekering goedkoper als ik via independer afsluit?

Medewerker

Goedemorgen StijnTaal,

Als je lid bent van de Consumentenbond, kun je bij ons gebruik maken van de collectiviteitskorting voor leden van de consumentenbond. De premie zal dan exact hetzelfde zijn als de berekening via de Consumentenbond.

Bij een berekening via Independer is er ook geen premieverschil ten opzichte van Zilveren Kruis. Je krijgt bij hen een 'Gratis Tandongevallen-verzekering'. Als je bij ons een aanvullende verzekering hebt, zit daar al automatisch deze dekking in (tot 10.000 euro).

We kunnen altijd even de collectiviteit van de consumentenbond toevoegen (als je lid bent) of kijken of er een andere collectiviteit kan worden toegepast.

Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.