Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Hoe weet ik of dat mijn polis wijziging goed is doorgekomen?

Nieuwkomer

Hallo ZK, Ik dacht mijn verzekering te hebben gewijzigd met een extra module. Echter krijg ik hier geen bevestiging van oid. Hoe weet ik nu of de wijziging goed is doorgekomen?

Hartelijk dank.

M V G

• 2016
  • Polis

Hoe weet ik of dat mijn polis wijziging goed is doorgekomen?

10 ANTWOORDEN

Re: Hoe weet ik of dat mijn polis wijziging goed is doorgekomen?

Moderator

Hoi Mrlsvan,

Als je een wijziging doorgeeft is dit meestal een dag later zichtbaar in Mijn Zilveren Kruis. Heel soms duurt het enkele dagen. Zie je na 4 dagen de wijziging nog niet in Mijn Zilveren Kruis? Dan is er misschien toch iets misgegaan. Neem dan contact met ons op. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Wijzigingen verzekering niet zichtbaar

Starter

Ik heb de basisverzekering gewijzigd, maar zie dat niet terug als ik opnieuw inlog. Ik wil bevestiging van de wijzigingen, maar krijg geen contact. Ik neem aan dat ik alsnog kan wijzigen tot 31 januari? Ik ben namelijk vandaag op tijd, maar wil het graag zeker weten!

Re: Wijzigingen verzekering niet zichtbaar

Moderator

@ChristineS Ik heb je bericht in dit topic gezet. Mrlsvan heeft namelijk dezelfde vraag. 

Mijn collega Sophie heeft antwoord gegeven. Een wijziging is vaak één dag later zichtbaar in Mijn Zilveren Kruis. Als je de wijziging vandaag hebt doorgegeven, zal hij gewoon verwerkt worden. 

Je geeft aan dat je je basisverzekering wilt wijzigen. De basisverzekering kan je alleen nog maar vandaag wijzigen (dus tot en met 31 december). Hier lees je tot wanneer je welke wijzigingen kan doorgeven. 

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Wijzigingen verzekering niet zichtbaar

Starter

Dankjewel Eva,

Ik heb ondertussen ook telefonisch contact gehad met Zilveren Kruis en weet daardoor nu zeker dat het gelukt is. 

Groet,  Christine

Nieuwkomer

Dag,

Ik heb gisterenavond de basisverzekering voor mijn gezin en mijzelf gewijzigd, daarnaast heb ik ook de aanvullende verzekeringen en de collectiviteit gewijzigd. Nu zie ik op Mijn zilverenkruis dat de wijzigingen op de aanvullende verzekeringen en collectiviteit wel zijn doorgevoerd, maar de basisverzekeringen zijn nog niet gewijzigd. Hoe komt dat?

Groeten

Moderator
Moderator

Hallo @AC64

Kun je de wijziging in de basisverzekering inmiddels terug zien in MijnZilverenkruis? Het kan even duren voor je alle wijzigingen kunt zien. Als je het niet kunt zien stuur mij dan een privebericht.

Groet,

Jan 

wijziging zorgverzekering

Nieuwkomer

ik heb onze zorgverzekering gewijzigd. Is deze goed over gekomen?

Re: wijziging zorgverzekering

Bekend gezicht

@KittyK Dit kan je binnen 10 dagen zien in Mijn Zilveren Kruis door in te loggen met je digid code!

Fanatiekeling

Ik begrijp eigenlijk niet waarom een wijziging niet direct zichtbaar is.

Groet, Feina.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Feina, vaak is de wijziging direct al zichtbaar wanneer je opnieuw inlogt. Het kan voorkomen dat een wijziging niet automatisch doorkomt of beoordeeld moet worden. Dan kan het langer duren.