Extra zorgpas

Voorbijganger

Is het mogelijk een extra zorgpas aan te vragen voor ons kind? Zodat wij als ouders beide een zorgpas bij ons kunnen dragen?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Extra zorgpas

5 ANTWOORDEN

Re: Extra zorgpas

Medewerker

Hallo @werchter,

het is mogelijk om een extra zorgpas aan te vragen. Je kunt dit gemakkelijk doen via de link

Voorbijganger

Helaas krijgen wij het niet voor elkaar via het formulier van de link.

Als we relatienummer + geboortedatum van ons kind invullen, krijgen we melding dat gegevens niet correct zijn. 

In plaats daarvan het relatienummer + geboortedatum van ouder invullen is ook geen optie, omdat we niet een extra zorgpas voor de ouder willen aanvragen....

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Werchter, ik neem aan dat de fout dan in het relatienummer zit. Het relatienummer van jouw kind staat op de zorgpas, niet te verwarren met de BSN. Ook staat het relatienummer (vaak ook nog als kenmerk, het deel voor het eerste streepje) op het polisblad. Lukt het daarmee wel?

Voorbijganger

Nope, lukt niet.

We vullen echt relatienummer (9 cijfers) in dat staat op zorgpas kind (niet BSN nummer), en geboortedatum van kind.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Werchter, ik kan de pas ook voor je aanvragen. Mag ik in privé bericht daarvoor je relatienummer en geboortedatum (en geboortedatum van het kind? Je stuurt een privé bericht door te klikken op mijn naam, te kiezen voor profiel en aan de rechterkant de privé bericht optie te kiezen (boven de blauwe knop "Jeppe als vriend toevoegen").