Beëindiging aanvullende verzekering

Nieuwkomer

Goedemiddag,

Een aantal weken geleden ontving ik een nieuwe polisblad, met daarbij de brief dat mijn aanvullende verzekering stop gezet is. In september 2015 is dit ook al eens gebeurd, dit is toen gecorrigeerd. Een aantal weken terug dus weer verzocht het te corrigeren, ik moest mijn vraag maar mailen. Dit gedaan, na veel heen en weer gemail, werd het niet gecorrigeerd.

Dit is uiteindelijk per telefoon en brief bevestigd, maar er werd aangegeven dat ik dit nog ook elders kon laten beoordelen (onafhankelijk). Nu probeer ik al meerdere malen te belen of uit te zoeken via welke afdeling ik dit kan laten herbeoordelen? Ik kan dit namelijk nergens vinden

Graag hoor ik waar ik terecht kan.

Beëindiging aanvullende verzekering

1 ANTWOORD

Re: Beëindiging aanvullende verzekering

Community Manager

@M0M87 Welkom op de community. Er zijn verschillende mogelijkheden. Een klacht in te dienen kan via de website. Als je al een klacht hebt ingediend en deze is beantwoord maar je bent het niet eens met de uitkomst, dan kan je een herbeoordeling aanvragen. De gegevens om dat te doen staan in de brief met ons antwoord op jouw klacht. Als de herbeoordeling niet voldoet aan jouw verwachting dan is er de mogelijkheid de klacht voor te leggen bij de SKGZ. 

Dat is de algemene informatie. Als je het prettig vindt dat ik even met je meekijk, wil je dan je postcode, huisnummer en relatienummer sturen in een privebericht?