Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Wat betekent alleen vergoeding via werkgever of collectief Aanvullend?

Bewerkt 
Starter

Ik had een nota voor onze dochter ingediend voor natuurgeneeskunde, maar deze wordt niet vergoed. Hoe moet ik dat dan doen via een collectief of werkgever?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Wat betekent alleen vergoeding via werkgever of collectief Aanvullend?

1 ANTWOORD

Re: Wat betekent alleen vergoeding via werkgever of collectief Aanvullend?

Bewerkt 
Moderator
Moderator

Hallo Angela,

De tekst 'alleen vergoeding via werkgever of collectief' is inderdaad onduidelijk op de website. Ik snap dat je hier een vraag over hebt.

Wij vergoeden alternatieve geneeswijzen en therapieen vanaf aanvullend 2 sterren. In enkele gevallen maakt een werkgever via een collectiviteit extra afspraken met ons. Het is dan mogelijk dat wij ook bij een lagere aanvullende verzekering een vergoeding aanbieden voor alternatieve geneeswijzen.

Gebruik jij op dit moment een collectiviteit? 

In dit geval kun je het collectiviteitsnummer invullen op de website en direct zien of een vergoeding via de collectiviteit voor jou mogelijk is. Je kunt dit doen in het vakje 'Korting via werkgever of collectief'. Het collectiviteitsnummer kun je terugvinden op jouw polisblad. Je kunt dit vinden via de volgende link: Alternatieve geneeswijzen.

Laat je het ons weten of het is gelukt? Heb je nog hulp nodig dan helpen wij je natuurlijk graag verder. De tekst op de website laat ik direct aanpassen.