Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Waar kan ik het beste naartoe voor alternatieve therapie bij sinusitis?

Nieuwkomer

Hello,

ik heb al jaaren sinunsitis problem, en mijn vraag is? welke gecontracteerde alternatif geneeswijzen klinik is best voor behandalijngen sinusitis in Amsterdam?

Tristan

Waar kan ik het beste naartoe voor alternatieve therapie bij sinusitis?

3 ANTWOORDEN

Re: sinusitis alternatif behandeling

Moderator

@TRISTAN Welkom! Leuk dat je hier je vraag stelt. Aan wat voor soort alternatieve therapie denk je precies? 

Heb je een aanvullende verzekering? Alternatieve therapie en geneeswijzen worden vergoed uit de aanvullende verzekering met 2 sterren of hoger. Klik hier voor meer informatie over de vergoedingen.
Om een vergoeding te krijgen, is het belangrijk om naar iemand te gaan die is aangesloten bij één van deze beroepsverenigingen. Je hebt het in je post over een 'gecontracteerde kliniek'.  Bij alternatieve geneeswijzen werkt dit dus anders. Het gaat hier om de beroepsverenigingen. 

Het is en blijft nogal lastig om aan te geven welke instellingen goed zijn. Wij hebben helaas geen kwaliteitsinformatie beschikbaar. Maar ik ben wel benieuwd of dat onze leden misschien nog advies of tips voor je hebben? Misschien kan je ook wat extra informatie krijgen via de patiëntenvereniging of je huisarts. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Waar kan ik het beste naartoe voor alternatieve therapie bij sinusitis?

Bezoeker

Dat is helemaal niet zo moeilijk, hoor. Goede alternatieve therapieen zijn er immers niet.

Re: Waar kan ik het beste naartoe voor alternatieve therapie bij sinusitis?

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Goedemorgen NNN,

Wij kunnen inderdaad niet adviseren in alternatieve therapieën of aanbieders daarvan. Wij hebben alleen contact met de beroepsverenigingen waar deze aanbieders bij zijn aangesloten. Iedereen zal dus voor zichzelf moeten uitzoeken welke aanbieder nut heeft en welke niet. Dat zal voor iedere persoon verschillen en vanwege de aard van de zorg kunnen wij daarin geen advies uitbrengen. 

Anton

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.