Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Vergoeding Chiropractor 2016 met StudentenGoedVerzekerd ISO/LSVb Collectief

Bewerkt 
Nieuwkomer

Via de website van Zilveren Kruis vind ik tegenstrijdigheden mbt of ik in 2016 via bovenstaand collectief nu wel of niet extra verzekerd ben voor alternatieve geneeswijzen. Via de collectief wijzer is dit wel zo, maar kijk ik bij de vergoeding chiropractor 2016, dan staat er dat dit niet wordt gedekt. Met een 1 ster aanvullende verzekering dekt mijn collectief dit nu dus wel in 2015, maar is dit nu wel of niet het geval in 2016?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vergoeding Chiropractor 2016 met StudentenGoedVerzekerd ISO/LSVb Collectief

1 ANTWOORD

Re: Vergoeding Chiropractor 2016 met StudentenGoedVerzekerd ISO/LSVb Collectief

Moderator

Hoi Doriene, ik snap je verwarring. De informatie staat inderdaad niet bij het vergoedingenoverzicht op de website. Wanneer je een premieberekening maakt via de website met de collectieve korting, vind je wel de extra vergoeding voor alternatieve geneeswijze. Ik zal dit doorgeven aan mijn collega's die aan de website werken. Dan kunnen zij dit aanpassenSmiley Vrolijk 

Om even terug te komen op jouw vraag: Er is in 2016 nog steeds een vergoeding vanuit de 1 ster aanvullende verzekering voor alternatieve geneeswijze wanneer je gebruik maakt van de collectieve korting via ISO/LSVB. Hoeveel precies lees je hier. Kies hier voor ISO/LSVB en je vindt de extra kortingen.

Heb je je keuze voor je pakket al kunnen maken Doriene? Ben benieuwd!