Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Therapeut lid van de NVT

Nieuwkomer

Zilveren Kruis vergoed alternatieve geneeswijzen. Bij AGIS 'vroeger'  had je 2 soorten alternatieve geneeswijzen, 1 waar antroposofische zorg onder viel en 1 waar bv. een chiropractor onder viel. Dat waren 2 aparte potjes, dat ging niet allemaal uit 1 pot.

Bestaat dat nog steeds?

Ik bedoel: wanneer ik nu door mijn vergoedingen van mijn arts-acupuncturist of chiropractor heenben - worden de kosten die ik nu van een therapeut die bij de NVT aangesloten is ook nog vergoed???

Zonee: dan is het vergoedingen pakket ten aanzien van agis dus aanzienlijk ingekrompen - als jullie snappen wat ik bedoel

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Therapeut lid van de NVT

1 ANTWOORD

Re: Therapeut lid van de NVT

Bewerkt 
Expert

@moniekBij Agis is het inderdaad nu anders ingedeeld dan bij Zilveren Kruis. Bij Agis heb je twee vergoedingen: één voor antroposofische behandelingen en één voor alternatieve geneeswijzen. In het verleden is bij Agis de keuze gemaakt om de vergoeding voor alternatieve geneeswijzen zo op te delen, bij Zilveren Kruis is die splitsing er nooit geweest. Het pakket is dus niet gekrompen, de vergoeding is altijd al lager geweest.

Heb je op dit moment nog de Agis-pakketten? Dan bestaat die splitsing nog steeds. Let wel goed op welke beroepsverenigingen we erkennen. De NVT bestaat niet. Bedoel je de NVET of VNT? Die vallen
inderdaad onder de erkende beroepsverenigingen voor antroposofie.

Als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag.

Productmanager