Krijg ik een vergoeding alternatief als mijn therapeut is aangesloten bij NFG, RBCZ en Rosegarden?

Nieuwkomer

Ik ben benieuwd of er een vergoeding bestaat vanuit de zorgverzekering voor een therapeut die is aangesloten bij NFG, RBCZ en Rosegarden. Mijn huidige zorgverzekering vergoedt dit wel maar ik zou eventueel willen overstappen naar Zilveren Kruis per januari. 

Krijg ik een vergoeding alternatief als mijn therapeut is aangesloten bij NFG, RBCZ en Rosegarden?

1 ANTWOORD

Re: Krijg ik een vergoeding alternatief als mijn therapeut is aangesloten bij NFG, RBCZ en Rosega...

Webcare

Beste Saar, 

Goed dat je ons hier gevonden hebt. Helaas moet ik je teleurstellen wat betreft de vergoeding. De beroepsverenigingen die je noemt staan niet op de lijst van beroepsverenigingen die we erkennen. Dit is een voorwaarde voor vergoeding. Daarnaast is het uiteraard belangrijk dat je het juiste pakket hebt ( 2 sterren of meer ) en of de zorg voorkomt op de lijst zoals die omschreven wordt in de vergoeding: 

https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/vergoedingen/Paginas/Alternatieve-geneeswijzen.aspx

Helaas geen beter bericht voor je. Weet je zo we voldoende Saar? 

Groet, 

Wim