Homeopatische behandeling voor 4 jarige

Nieuwkomer

Wordt de homeopatische behandeling van mijn dochtertje van 4 jaar standaard vergoed, ook al heb ik geen aanvullende verzekering?

Homeopatische behandeling voor 4 jarige

2 ANTWOORDEN 2

Re: Homeopatische behandeling voor 4 jarige

Fanatiekeling

Ik ben geen medewerker van Zilveren Kruis. 

Ik vermoed dat een homepatische behandeling niet vergoed wordt: de basisverzekering dekt geen homeopatische behandelingen. 

Groet, Feina.

Re: Homeopatische behandeling voor 4 jarige

Webcare
Webcare

Goedemiddag EOV,
Ik moet je helaas teleurstellen. Als je geen aanvullende verzekering hebt, wordt homeopathie niet vergoed. Daar is namelijk geen vergoeding voor opgenomen in de basisverzekering, ook niet voor kinderen.
Als de vergoeding heel belangrijk voor je is, kan je overwegen een aanvullende verzekering af te sluiten. Dat kan nog tot en met 31 januari. Je hebt minimaal de Aanvullend 2 sterren nodig om homeopathie (deels) vergoed te krijgen. Alle informatie en voorwaarden voor de vergoeding vind je hier
Stuur maar een privébericht (klik op mijn naam en 'Een bericht verzenden') als je meer informatie wilt over het wijzigen van je verzekering.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.