HaloClinic Nederland (Zoutkamer)

Voorbijganger

Ik wil aan iedereen die in de Haloclinic Nederland in Zaandam en Heemstede komt een oproep doen!

Als jullie goede ervaringen hebben en jullie longartsen ook inzien dat de Zoutkamers positieve werking heeft op jullie longen, of ze willen meewerken aan een onderzoek naar de werking van de Zoutkamers in Zaandam en Heemstede. Hopelijk vinden de longartsen de sessies in de Zoutkamers zinvol en belangrijk om aan een wetenschappelijk onderzoek mee te willen werken. 

HaloClinic Nederland (Zoutkamer)

3 ANTWOORDEN

Re: HaloClinic Nederland (Zoutkamer)

Starter

Ik werk graag mee aan een onderzoek omdat ik al jaren veel baat heb bij mijn bezoeken aan de Haloclinic in Heemstede en Zaandam. Ik heb dit ook kenbaar gemaakt bij Zilveren Kruis Achmea en pleit ervoor de vergeoding op te nemen in de aanvullende verzkering alternatieve behandelingen

Voorbijganger

Hallo Francois, hopelijk komt het in de aanvullende verzekering in 2018 hé?

Dan kunnen er veel méér mensen gebruik van maken, ook mensen met een smalle beurs.

Fanatiekeling

Ik heb ook nog een tip om vastzittend slijm weg te krijgen: in de vrieskou héél grote inspanning verrichten. Hierdoor hoest je vanzelf het vastzittende slijm op. Dit is mijn eigen ervaring en mijn longarts heeft bevestigd dat dit een goede methode is.

Groet, Feina.