Andere vergoeding voor acupunctuur?

Nieuwkomer

Twee weken geleden heb ik de acupunctuur bezocht waar ik al jaren kom. Ik heb een uitgebreid pakket hiervoor en kan voor 40 euro per dag tot max 690 per jaar declareren. Dit verliep altijd prima, maar nu is er ineens maar 20 euro vergoed voor mijn behandeling. Er is geen verrekening geweest met eigen risico oid, de behandelaar zit gewoon nog aangesloten en ik heb die dag geen andere alternatieve zorg genoten. Op het declaratie-overzicht staat alleen: 'wij vergoeden deze behandeling niet helemaal'. Mailen en chatten met zilveren kruis gaat niet, bellen heb ik vorige week geprobeerd en kwam er niet doorheen. Zit nu inmiddels flink over mijn bundel voor deze maand en kan dus niet weer bellen.

Wat is hier aan de hand?

Emma

Andere vergoeding voor acupunctuur?

3 ANTWOORDEN

Re: Andere vergoeding voor acupunctuur?

Fanatiekeling

Ik heb het ook nagekeken op de website en in de polisvoorwaarden. Zie bijlage. Ik vermoed dat het een fout is. 

Groet, Feina.

Webcare
Webcare

Hallo @emmabregonje, welkom op ons forum!
Ik kan uit je verhaal helaas niet afleiden wat de reden is dat je €20 vergoed krijgt in plaats van €40. Daarvoor heb ik echt jouw gegevens nodig.
Wil je mij een privéberichtje sturen met je relatienummer en adres?
Je kunt dat doen door op mijn naam hier links bij het poppetje te klikken en daarna rechts te klikken op 'Deze gebruiker een privébericht sturen'.
Groet!
Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Emma, zoals mijn collega uitlegt kun je een privé bericht sturen door op de naam of avatar (plaatje) van een moderator te klikken en naar het profiel te gaan. In het profiel vind je rechtsbovenin een blauwe knop met "Kim als vriend toevoegen'. Daarboven zie je de optie tot privé bericht.